Translate

sobota, 12 kwietnia 2014

Nowość

      Hej wszystkim, jestem Janey ^^ i niedawno zostałam betą Hermiony, co wcale nie musi oznaczać, że rozdziały będą pojawiać się częściej. Wszystko zależy od tego, kiedy Hermiona coś napisze i kiedy ja to przepiszę, bo jej się nie chce ^_^ I tak w ramach reklamy, to zapraszam na moje blogi, które co prawda nie są o Dramione ani niczym innym związanym z Harry'm Potterem, ale mam nadzieję, że Was zainteresują ;)
1. Nieoczekiwana zmiana... - ff o BTR, trochę fantasy
2. Dwa Światy, Kilka Osób, Jedna Decyzja - fantasy, romans, standardy i stereotypy, ale nie tylko
3. Wiem wszystko. Zostańmy razem do grobowej deski... - fantasy, minimum romansu, anime, masakryczne scenki, tak jakby horror
      Mam nadzieję, że kogoś coś zainteresowało ;) Hermiona mnie chyba zabije za spamowanie na jej blogu, ale co mi tam ^_^ Prywatnie jesteśmy przyjaciółkami, jesteśmy dla siebie naturalnie wredne, więc na pewno mi to wybaczy :D Do zobaczenia... Kiedyś tam :)
                                                                                                   Janey ^^

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz