Translate

czwartek, 27 lutego 2014

Rozdział 23

-Powiedziałaś mu? - spytała Miona gdy tylko przekroczyła próg pokoju, który od dzisiaj miała dzielić z Ginny. Ktoś dostawił łóżko i przyniósł rzeczy Rudej.
-Wiesz gdzie pobiegł Blaise? - spytała Ginny nie odpowiadając na wcześniejsze pytanie
-Nie, ale zabrał ze sobą Draco. Pomóc Ci? - spytała widząc jak Ginny układa swoje ubrania w szafie.
-Możesz.
Hermiona bez słowa wzięła się za układanie ubrań. 
Dziewczyny układały ubrania już przez blisko godzinę, gdy Miona usłyszała szloch jej przyjaciółki.
-Och, Ginny!
-Ja. . . . boje się, że on . . .  on mnie . . . zostawi.
-Ginny! Blaise nie jest taki! I Ty to wiesz! I nie możesz się denerwować! Pomyśl o tym maluchu!
-Masz rację. - Ginny zdobyła się na lekki uśmiech - Jak zawsze.
-No właśnie! A teraz idziemy na obiad! I żadnego 'ale' - powiedziała widząc minę przyjaciółki
-Ech . . . chodźmy na obiad!
                                                            ***
-Ginny ja wiem, że to dopiero drugi miesiąc, ale jesz jak za dwóch! - powiedziała Miona uśmiechając się czule
-Wcale nie! - powiedziała Ruda i spojrzała na swój talerz - No może trochę.
Nagle profesor McGonagall podeszła do katedry i oznajmiła:
-Drodzy uczniowie, przed chwilą przyszedł do mnie pewien młodzieniec i poprosił mnie by mógł coś ogłosić a właściwie zapytać o coś. Zgodziłam się. 
W tym momencie z komnaty przybocznej wyszedł Blaise, ubrany w elegancki, czarny garnitur. Tuż za nim szedł Draco uśmiechając się niczym dumny tatuś.
-Eeeee. . . hej, wszyscy mnie znacie, co nie? - powiedział nerwowo Blaise, rozglądając się w około - Więc. . . eee . . . jest pewna dziewczyna. Wyjątkowa dziewczyna. Wiecie kocham ją. I mam nadzieje, że ona kocha mnie . . .  - Blaise powoli kierował się w stronę stołu Gryffindoru
- . . . i Ginny . . . ja wiem, że nie jestem idealny, mam wiele wad, ale kocham Cię i w sumie planowałem to od jakiegoś czasu - Blaise ukląkł na jedno kolano - Ginewro Molly Weasley, czy uczynisz mnie najszczęśliwszym mężczyzną na ziemi i wyjdziesz za mnie?
-Ja. . . - Ginny zawahała się i . . . .
                                     ***
-Wow, to było niezapomniane.
-Taa. . . Diabeł planował to już po pierwszej randce. Przyszedł wtedy do mnie i powiedział, cytuję: "Ona jest idealna! Normalnie cudowna! Mówię Ci, Draco, jeżeli mam się ożenić to tylko z nią!" 
-Słodko. W sumie z Ginny było tak samo. Gdy wróciła to powiedziała, że on jest tym jedynym. Rozumiesz? Po jednej randce to wiedziała!
-Serio? Bo jej reakcja mnie zdziwiła.
-Nie tylko Ciebie.
-Chyba całą Wielką Salę.
-Tak
                                     ***
-Ja. . . - Ginny zawahała się i  powiedziała - nie.
-Co? - rozległo się pytanie trzech osób w Sali. Blaise;owi momentalnie zrobiło się słabo, Hermiona spojrzała na przyjaciółkę, jakby widziała ją pierwszy raz w życiu, Draco zaczynał być zły.
-Blaise, ja bardzo Cię lubię, ale nie sądzę, że to jest to.
-Co?!
-Och, Blaise, ja . . . 

10 komentarzy:

  1. Ty chamie ! W takim momencie ?!
    Pozdrawiam,
    M.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wa Wa Wa Wa wat ! Dalej pls.

    OdpowiedzUsuń
  3. Eeee, że co?! xD
    Nie ogarniam trochę xD

    Mam nadzieję, że jednak się zgodzi, i że po prostu się z niego nabija czy coś, bo to jest naprawdę mega dziwne :D

    Weny życzę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak można w takim momencie urwać, to powinno być karalne. Rozdział cudo zakończenie zabójcze. Oby szybko pojawił się nowy rozdział:-) pozdrawiam i życzę dużo weny :-) Agfa

    OdpowiedzUsuń
  5. no bez jaj ! najpierw chciała, żeby jej nie opuszczał, kocha go i odrzuca zaręczyny..
    słodkie te zaręczyny :)
    Dramione True Love <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak można w takim momencie kończyć?! Mam nadzieję, że powie tak, a teraz się z nim droczy!!
    Fajny rozdział czekam na następny :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudaśny :*. Najbardziej podobała mi się przemowa tatuśka hehe...taka paplaninka z poplątanym językiem,ale i tak słodko :) Dlaczego w dzisiejszych czasach faceci nie zapewniają takich atrakcji :P. Ehhh...mniejsza. Ginny masz się zgodzic, bo jak nie to się policzymy!! xD ;P. Czekam dodawaj szybciusieńko.

    Chciałaś kiedyś linka do mojego nowego bloga ^^,więc jak będzie Ci się kiedyś nudzic to wbijaj :)
    http://worldofvampiresandhumans.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudo dawaj next
    Wiki Kluge

    OdpowiedzUsuń
  9. biedny Blaise jak mi go szkoda jejku ;((
    cudowny rozdział :))
    pozdrawiam Nicola :)
    http://truskawkowykrem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Biedny Blaise... No kurde... dobrze, że nie muszę czekać co będzie dalej, lecę czyta:D
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń