Translate

środa, 15 stycznia 2014

Kim chcę być?

Każdy się mnie pyta: Kim chcesz być?
Każdy oczekuje perfekcyjnej odpowiedzi tylko dla tego, że jestem perfekcyjną uczennicą.
Chcą prostej odpowiedzi, która ich zadowoli.
Nie chcą prawdy.
Nigdy jej nie chcieli.
***
Nie umiem odpowiedzieć na to pytanie . . . 
Prawda jest taka, że nie wiem kim chcę być . . . 
bo nie wiem nawet kim jestem.
***
Wiem tylko kim byłam.
Byłam pieprzoną idealną uczennicą.
Byłam osobą, od której wszyscy żądali więcej.
Nie byłam sobą . . .
Nigdy.
***
Teraz gdy kończę szkołę nie wiem kim jestem ani kim chcę być.
Wiele przeżyłam.
Przeżyłam wojnę.
Jednak nigdy nie czułam się zwycięzcą.
***
Od dwóch lat pracuję w ministerstwie.
Jestem Niewymowna.
Ale wszystko co osiągnęłam nie satysfakcjonuje mnie.
Ale spotkałam kogoś.
Kogoś kogo znam już długi czas.
***
Dzięki niemu już wiem kim jestem i co najważniejsze wiem kim chcę być
Jestem Hermiona Granger i pracuję w ministerstwie.
Jestem Hermiona Granger i jestem sobą.
Jestem Hermiona Granger i chyba już wiem kim chcę być.
***
Chcę być osobą zdolną do ukazywania swych emocji.
Chcę być osobą zdolną do przebaczania.
Chcę być osobą, która umie się przyznać do błędu.
I w sumie . . . 
Chcę kiedyś zostać panią Malfoy.
---------------------------------------------------------
Witajcie,
'to' zostało napisane spontaniczne, rozdziału nadal nie ma a ja popadam w obłęd.Ale zawsze się może poprawić. Kto wie?
Przy okazji zastanawiam się nad zawieszeniem tego opowiadania i zaczęciem nowego na tej samej stronie.Co Wy na to??
Pozdrawiam,
Hermiona Hasting

4 komentarze:

  1. NAWET SIĘ NIE WAŻ ZAWIESZAĆ !!!! Drugie opowiadanie - ok. ALE NIE ZAWIESZAJ. Miniaturka fajna.
    Pozdrawiam,
    Twoja
    M.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie zawieszaj! A jak już chcesz nowe opowiadanie zakończ to w dwóch czy trzech rozdziałach~! Ale nie zostawaij go!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nawet nie myśl o zawieszaniu! Mówię Ci to któryś raz z rzędu! Najpierw skończ to, albo chociaż dociągnij do tego balu i napisz coś w stylu "Zaraz potem uciekli i nikt ich już nigdy nie widział", ale BROŃ BOŻE NIE ZAWIESZAJ!!! Drugie opowiadanie jak najbardziej, ale wpierw skończ to, co zaczęłaś. A miniaturka świetna. Końcówka taka aww: "I w sumie... Chcę kiedyś zostać panią Malfoy" ~~ Życzę weny i czekam na rozdział :*

    OdpowiedzUsuń
  4. nie zawieszaj uwielbiam tego bloga... co prawda czytam go od wczoraj :D ale go uwielbiam :* pozdrowienia i życzę dużooo weny

    OdpowiedzUsuń