Translate

wtorek, 12 listopada 2013

Autor: Draco Malfoy

Wyobraź sobie, że mieszkasz w Hogwarcie.

Wyobraź sobie, że powtarzasz klasę, bo przez wojnę Twój rocznik nie skończył roku.

Wyobraź sobie, że jesteś Ślizgonem.

Wyobraź sobie, że mieszkasz w dormitorium ze swoim najlepszym kumplem.

Wyobraź sobie, że ten najlepszy kumpel za każdym razem, gdy wchodzi do dormitorium woła 'Kochanie, wróciłem!'

Wyobraź sobie, że umawiasz się z cudowną dziewczyną.

Wyobraź sobie, że kiedyś wyzywałeś tą dziewczynę od szlam i byłeś dla niej wredny.

Wyobraź sobie, że ta dziewczyna jest Gryfonką (Co jest absurdem samym w sobie, bo niby Ślizgon i Gryfonka? Pff....).

Wyobraź sobie, że tą Gryfonką jest Hermiona Granger.

Wyobraź sobie, że zanim się z Tobą umówiła przez pół roku musiałeś jej udowadniać, że się zmieniłeś.

Wyobraź sobie, że było warto i w końcu Hermiona Granger staje się Twoją dziewczyną.

Wyobraź sobie, że cierpliwie czekałeś i dziewczyna jest gotowa przeżyć z Tobą swój Pierwszy Raz.

Wyobraź sobie, że romantycznie przystroiłeś swoje dormitorium.

Wyobraź sobie, że skrzaty domowe przygotowały genialny posiłek.

Wyobraź sobie, że gdy go zjedliście zaczeliści się całować.

Wyobraź sobie, że kładziesz ją na łóżku.

Wyobraź sobie, że zapomniałeś powiadomić współlokatora.

Wyobraź sobie, że Twój współlokator wpada do pokoju i krzyczy 'Wróciłem, kochanie!'

Wyobraź sobie, że kumpel widząc co się dzieje próbuje się wycofać, lecz potyka się i spada na podłogę.

Wyobraź sobie, że Twoja dziewczyna zaczyna się śmiać.

Wyobraź sobie, że z romantycznego nastroju nici.

Wyobraź sobie, że Twój kumpel podnosi się i mówi 'Czy Ty mnie zdradzasz, Dracusiu?!'

Wyobraź sobie, że to Cię wkurza a dziewczyna coraz bardziej się śmieje.

Wyobraziłeś to sobie?

Tak?

Więc o to wyobraziłeś sobie MOJE życie.
-----------------------------------------
Hej, przepraszam, że nie rozdział ale wena ma wakacje . . . 
Dzięki za 17.000 wejść.
!!!!!!!!!!CZYTASZ=KOMENTUJESZ!!!!!!!!!!

15 komentarzy:

  1. Nie pozostaje mi nic innego jak zgodzić się z La Tua Cantante :D
    Życzę weny i pozdrawiam, Dramione True Love :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Skwituje w jednym słowie:hahahahahhahahahahahhhahhahahaha
    Życzę duuużo weny!!!!!
    Ta miniaturka jest genialna!!!!!
    Czekam na NN!!!!
    Julie

    OdpowiedzUsuń
  3. to je dobree:)
    chociaż jak zobaczyłam tytuł bloga na stornie stowarzyszenie, to liczyłam na długo wyczekiwany rozdział. ale jak widać wena, to kapryśna towarzyszka, więc czekam dalej:)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialne ale się uśmiałam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Haha xd
    Fajny przyjaciel <3 xd
    Miniaturka fajna ;))
    Pomysł też oryginalny ;3
    Gratulowawić ^^
    I.

    OdpowiedzUsuń
  6. Hahahahahaha Genialne!!!
    To z "Kochanie, wróciłem" było chyba też na Dwóch światach Venetii, no nie :DD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę? Nie chciałam od nikogo zgapiać ! !
      Pozdrawiam,
      Hermiona Hasting

      Usuń
  7. Haha :P
    Cieszę się, że wreszcie coś dodałaś, ale szkoda, że takie krótkie :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Love <3. Czekam na kolejny rozdział.
    Pozdrawiam i życzę weny,
    M.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne miałam już okazję poczytac,ale to jest super!! :) Czekam na takich więcej i oczywiście na rozdział ^^.
    Pozdrawiam L. i weny :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Czekaj..
    Hahahahahahahahahahahahahhahhahahahahhahahahahhahahhahahahhahahaha..
    To było GENIALNE! Śmieje sie do tej pory. Polepszyłaś mi tą miniaturką humor!
    Dzięki!
    http://hermione-and-draco.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz! W końcu masz ten komentarz ode mnie! Zadowolona? Nie no, a tak na serio, to boskie ;3 Tak jak Lena, miałam już okazję to poczytać. Ty to we Wrocławiu pisałaś, pamiętasz? A właściwie na dworcu w Katowicach czekając na pociąg, który miał 200 minutowe spóźnienie. Wszyscy łazili co chwila do McDonalda ^^ Liczę, na to, że już przeczytałaś COKOLWIEK na moim trzecim blogu? Życzę weny, do zobaczenia w poniedziałek, czekam nn ^^

    OdpowiedzUsuń