Translate

poniedziałek, 5 sierpnia 2013

...

Hej, miałam dodać nowy rozdział ale nie dodam. Nie ma sensu. Jutro (6.08) wyjeżdżam wrócę 29.08. Tam gdzie jadę nie ma netu :(. Muszę wypocząć. Wcześniejszy wyjazd mnie zmęczył. To były warsztaty od 8:00 do 19:00 o 20 koncert o 22 w domu. Po tych warsztatach wróciłam bardziej zmęczona niż byłam wcześniej. Rozumiem jeśli będziecie na mnie źli. Sama na siebie jestem. Wena też mnie opuściła. Może podczas wyjazdu wróci.
Ja . . .  przykro mi, ponieważ chciałam być 'dobrą' bloggerką. Regularnie dodawać rozdziały itp.
Ale nie dałam rady.
Poległam :'(
Mogę mieć tylko nadzieję, że pozostaniecie na tym blogu . . . 
Choć wiecie co mówią o nadzieji
Nadzieja matką głupich . . . 

7 komentarzy:

  1. Ale każda matka kocha swe dziecię :) JAK TO NIE MA SENSU chyba nie wiesz co mówiszz !!! No cóż udanego wyjazdu i WENY !!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Będę przy Tobie i Twoim blogu. Nawet jakbym miała czekać i rok. Mam nadzieję, że wena powróci. Życzę Ci tego z całego serca. Pozdrawiam M.

    OdpowiedzUsuń
  3. Julia! Czemu ty mi to robisz??? Ja chcę ciąg dalszy sceny łóżkowej(chociaż i tak fragment już znam^^)!!! Dlaczego nie ma sensu?! Tobie chyba ta noga już na mózg padła po prostu! (tak wiem, plote 3 po 3, ale jest późno, no i mój mózg o tej godzinie już raczej nie pracuje. Jak zawsze zresztą^^ Ale nie martw się, pozostanę wierna tobie i twojemu dziecku! xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Księżniczka Slytherin'u8 sierpnia 2013 23:44

    dalej ;((( !!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja będę zawsze czekać na nowe rozdziały! I wszyscy na pewno też :D
    Twój ziomeg ;>

    OdpowiedzUsuń
  6. Piszę, informuję ... że Cie nie zostawiłam wiernie wchodzę , wiernie czekam , czekam aż wrócisz !!! choćby się paliło wiernie będę czekać aż dodasz nowy rozdział !! :) <3

    ~/ wiernie czekająca Ired /~
    http://dh-love-between-us.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń