Translate

niedziela, 16 czerwca 2013

Rozdział 14

Wybaczcie mi!!!!
Wszystkie te egzaminy i oceny końcowe trochę pomieszały mi w głowie. Mam nadzieję, że otrzymam wasze rozgrzeszenie :) Teraz kiedy już wszystko mam uporządkowane, będę już normalnie dodawać rozdziały. Mam pytanie do was : chcecie bym opublikowała jednopartówkę na tym blogu? Oczywiście o Dramione! Proszę o odpowiedź w komentarzach. A tak z innej beczki: jakie znacie synonimy słowa 'spytać'?
Julia
-----------------------------------------
O 20 dwie dziewczyny, Ginny i Ti weszły do pokoju Wspólnego Prefektów a tam zastały trzech chłopców - Dracona, Blaise'a i Harry'ego.
-Hej, chłopaki. Gdzie Hermiona? - zapytała Ginny
-Jak to gdzie? U siebie. A gdzie może być? - odpowiedział jej Smok
-Dobra, dobra. Co się tak pieklisz?
Draco mruknął coś pod nosem i napił się Ognistej.
-To my idziemy do Miony.
-Hej, a nie pożegnasz się ze mną? - spytał z wyrzutem Blaise
-Pa.
-Nie tak.
-Ech - zaczęła Ruda - co ja z Tobą mam?
Dziewczyna podeszła do Diabła i go pocałowała.
-To my lecimy.
Dziewczyny weszły po schodach do dormitorium ich przyjaciółki.
-Hej, to my!
-Wchodźcie.
Dziewczynom ukazał się niecodzienny widok - Hermiona wyciągała z tajnej skrytki Ognistą i Piwo Kremowe.
-No co? Każdy ma swoje tajemnice. Macie jedzenie? - rzekła Herm
-Tak. Wzięłyśmy swoje ulubione. I Twoje też.
-Super. Siadajcie...
Dziewczyny bardzo długo gadały. Okazało się, że Taylor ma wiele wspólnych tematów z Ginny i Hermioną.
Około pierwszej w nocy drzwi sypialni starszej Gryfonki otworzyły się . . . 
                                  ***
Pewnych trzrch chłopaków siedziało razem w Pokoju Wspólnym Prefektów gadając i popijając Ognistą.
-Wiecie Ginny jest dobra w TE klocki - powiedział Blaise rozmarzonym tonem
-Ta... pamiętam. Taylor też jest dobra - powiedział Harry
'I to niby ja jestem niewyżyty seksualnie' pomyślał Draco.
-Skończcie chłopaki. To obrzydliwe. Są rzeczy, których lepiej nie mówić i których niektórzy nie chcą wiedzieć.
-Draco, daj spokój. Prawisz nam kazanie a sam nie jesteś lepszy - powiedział Blaise a po chwili dodać - A jaka jest Miona?
-Co jaka jest? - spytał Smok nie bardzo ogarniając rozumowania Diabła
-No, jaka jest w TE klocki?
-Czy Ty ocipiałeś?! Pytasz się mnie o takie rzeczy?! Zresztą niepotrzebnie bo i tak nie wiem.
-Nie wiesz? - zarówno Harry jak i Blaise byli mocno zszokowani
-No... nie. I koniec tematu!
-Mam pomysł - rzekł Blaise po paru minutach ciszy - Posłuchajcie...
                                    ***
... a w nich stanęli Draco, Harry i Blaise.
-Co Wy tu robicie? - spytała Miona
-Przyszliśmy na imprę - odpowiedział Blaise
-A jak my Was tu nie chcemy? - spytała Ruda
-To mamy to - rzekł Draco wyciągając cztery butelki Ognistej i podchodząc do Hermiony
-Przekupstwo? - spytała Herm z dość jednoznacznym uśmieszkiem
-Tak jakby - odparł Draco
-Hm... mi pasuje - rzekła Miona z uśmiechem
-Ludzie! Mam pomysł! - krzyknął uradowany Blaise
-O nie! - jęknęli wszyscy oprócz Diabła
-Ej! Trochę wiary we mnie.
-Dobra. Co to za pomysł? - spytał Draco
-Zagramy w ... - Blaise zrobił efektowną pauzę - ... BUTELKĘ!!!!!!

16 komentarzy:

  1. Juliuszu mój najukochańszy, najprzecudniejszy, naj...nie umiem znaleźć określenia...W każdym razie rozdział świetny, jak każdy zresztą. Ciekawe co oni będę robić po i/lub w trakcie gry w butelkę...Oczywiście że chcę jednorazówkę! Synonimy słowa spytać...Hmm...Zapytać, podpytać, zadać pytanie...Więcej nie znam, a nawet jeśli to nie licz na to, że o tej godzinie będę myślała o synonimach. Pomimo tego, że polski to mój ojczysty język, to go nienawidzę. Jeszcze w dodatku mamy go z Grudzień, tej baby jeszcze bardziej nie cierpię. Do jutra i czekam nn^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czepiasz się! Pani Grudzień jest FAJNA no tyle ile może być jako nauczyciel XD Dzięki za kom. Do jutra,
      Julia (NIE JULIUSZ!!!!!!!!!!!!)

      Usuń
    2. Grudzień nie lubię, dużo bardziej lubię panią Ochab z angola. Ona jest fajna. Grudzień nie. Przyjemność z komentowania po mojej stronie ^^ A ja i tak będę Ci mówiła Juliusz bo Cię lubię ^^

      Usuń
  2. Alfonsinio xD umarłam Julia, jestem kreatywna, cnie?16 czerwca 2013 23:04

    Ej ziomeg!
    Ja to dopiero zaczęłam czytać, a tu się skończyło. ;x
    Ja sobie inaczej z Tobą porozmawiam, dziołszka!
    Pisz dłuższe rozdziały!
    I graj Bacha :D
    PS: I CO MNIE ZACZEPIASZ? ♥
    Jutro zasaaaady <3333 <333 <333 <333 <3333

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ej Ziomeg!
      Zrobiłam to specjalnie!
      Już się boję jutrzejszej rozmowy :(
      I czemu akurat Bacha??
      PS A CO NIE MOGĘ CIĘ ZACZEPIAĆ??

      Usuń
    2. Możesz, dziołszka, możesz.
      Bacha gramy na koncercie, cnie?
      Wgl, nie mam jednej strony z niego :O ops
      Nie bój się :D Ja nie gryzę ;>


      No może czasami :3

      Usuń
    3. Zapomniałam że mamy koncert!!
      Do jutra :)

      Usuń
  3. Rozdział SUPER!!! Czekam na następny <3
    PS. Trochę za krótki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Rozdział świetny szkoda tylko, że krótki no, ale ja też nie piszę za długich. Zapraszam cię do mnie http://darkworldofadventure.blogspot.com/ nie jest o Dramionie ale możesz zajrzeć. To ten blog o którym opowiadałam ci w szkole. :) A co do jednorazówki to możesz dodać. Czekam nn ^^.
    Do zobaczenia jutro w szkole.
    XOXO Magda

    OdpowiedzUsuń
  5. Rozdział fajny tylko że jest krótki a ta kto spk
    Zapraszam do mnie Noxi :*
    http://dracohermionaloveff.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny rozdzial ale przypuszczam ze nastepny bedzie fajniejszy ;) Niexierpliwie czekam na dalszy ciąg ;)
    Życzę weny,
    ~Z.

    OdpowiedzUsuń
  7. Superowe ! Czekam na następną notkę... ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Taki krótki, no wiesz co? Wstyd i hańba, wyjdź z domu, pójdź do lasu i znajdź niebieski kwiat z kolcami ("Byłoby prościej, jakbym nie był daltonistą!") i zastanów się, poważnie się zastanów nad swoim postępowaniem. Taki krótki rozdział, że aż mnie zatkało. Siedzę sobie bowiem z rozziawioną buźką i po prostu jestem w szoku, no! Toż to obraza! Szybciutko brać mi się za pisanie kolejnego tym razem taaaaaaaaakiego dłuuuuuuuuuuuugiego rozdziału i nie śmiej mi tu czasem protestować, rozumiemy się? No ja myślę!
    A tak wgl rozdział fajny, gra w butelkę, mmm. ^^ xdZapowiada się ciekawie. :D
    Czekam na next. xx ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. opowiadanie bardzo ciekawe :) czekam na następny rozdział, kiedy będzie ?

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne :3 Czekam na kolejny ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. Gra w butelkę zawsze spoko :D
    No to czekam na rozwój wypadków :) no i tu przedstawiłaś chłopaków jacy są na serio :D tylko seks im w głowie :D
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń